[TTK HÖK -Képviselők]Fwd: Boldog Kancellár-napot mindenkinek!

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2014. Okt. 31., P, 19:49:14 CET

És íme névsor!

Kovács Fanni
Elnök
ELTE TTK HÖK
E-mail: elnok at ttkhok.elte.hu
Telefon: (1) 372-25-00/6054
Mobil: +36 30 957 6311
Facebook: http://facebook.com/eltettkhok
Web: http://ttkhok.elte.hu

----- Továbbított levél david at netokracia.hu címről -----
    Dátum: Fri, 31 Oct 2014 18:50:03 +0100
   Feladó: Horváth Dávid <david at netokracia.hu>
Tartalom: Boldog Kancellár-napot mindenkinek!
  Címzett: Választmány <valasztmany at hook.hu>, HÖOK HÖK elnöki lista
<elnokok at hook.hu>, KGY <kgy at hook.hu>

Boldog Kancellár-napot mindenkinek!

A kinevezett kancellárok a következők:

    - Budapesti Corvinus Egyetem: Pavlik Lívia

    - Budapesti Műszaki és Gazdasági Egyetem: Barta-Eke Gyula

    - Debreceni Egyetem: Bács Zoltán

    - Kaposvári Egyetem: Borbás Zoltán

    - Magyar Képzőművészeti Egyetem: Rakonczai Éva

    - Miskolci Egyetem: Deák Csaba

    - Moholy-Nagy Művészeti Egyetem: Nagy Zsombor

    - Nyugat-Magyarországi Egyetem: Dinnyés Álmos

    - Óbudai Egyetem: Monszpart Zsolt

    - Semmelweis Egyetem: Szász Károly

    - Szent István Egyetem: Figler Kálmán

    - Széchenyi István Egyetem: Filep Bálint

    - Testnevelési Egyetem: Genzwein Ferenc

    - Budapesti Gazdasági Főiskola: Dietz Ferenc

    - Dunaújvárosi Főiskola: Mészáros Virág

    - Eszterházy Károly Főiskola: Csathó Csaba József

    - Károly Róbert Főiskola: Szentgyörgyvölgyi László

    - Magyar Táncművészeti Főiskola: Antal József

    - Nyíregyházi Főiskola: Kvantz József

    - Pető András Főiskola: Mihályi Máté Győző

    - Szolnoki Főiskola: Varga Csaba

Az Eötvös Loránd Tudományegyetem, a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem, a
Színház- és Filmművészeti Egyetem, a Pannon Egyetem, a Pécsi
Tudományegyetem, a Szegedi Tudományegyetem, az Eötvös József Főiskola és a
Kecskeméti Főiskola esetében nem találtak alkalmas jelöltet a kancellári
posztra.

*Horváth Dávid*
Mobil: +36 70 582-3445
E-mail: david at netokracia.hu

Ez az elektronikus levél bizalmas és/vagy jogilag védett információkat
tartalmazhat, és kizárólag a címzettnek szól. Amennyiben ezt a levelet
sérülten kapta meg vagy nem Ön annak valós címzettje kérjük, haladéktalanul
tájékoztassa erről a feladót (Horváth Dávid, Telefon +36-70-582-3445), és a
levelet törölje rendszeréből. Az elektronikus levél engedély nélküli
másolása, sokszorosítása, terjesztése, módosítása és nyilvánosságra
hozatala szigorúan tiltott. Az elektronikus úton történő levelezés
elsősorban információs célokat szolgál. A levélben hivatkozott személy nem
tesz és nem fogad el hivatalos kötelezettségvállalásokat kizárólag
elektronikus levél útján, hacsak erről ellentétes tartalmú megállapodás nem
született a felek között.
ᐧ

----- Vége a továbbított üzenetnek -----