[TTK HÖK -Képviselők]5vös 5km - mert bárkitől megkérdezhetik

Sportbiztos - ELTE TTK HÖK sportbiz at ttkhok.elte.hu
2014. Sze. 19., P, 15:43:01 CEST

Sziasztok!

Ne lepődjetek meg, ha azt kérdezik, hogy mikor van 5vös5-re ELŐZETES
rajtszám átvétel. Kérlek adjátok tovább ezt az infót:

AKI szept. 22. éjfélig nevez, az tudja csak átvenni a Déli HALIban (a
helyszín változhat), szept. 22-én, 23-án, 24-én 12:00-18:00-ig.
25-én pedig a versenyközpontban lehet csak 14-16:30-ig.

További alap információk:
-előnevezés: eotvos5.elte.hu, szept. 24. éjfélig
-átvétel: fent említve
-fizetni: rajtszám átvételkor kell
-első 450 kap ajándék pólót, venni nem lehet

Egyébként minden infó fent van a honlapon, csak 2 percet kellene
rászánni (van olyan menüpont is, hogy GYIK (: juhúú), de van olyan,
aki ezt sem teszi meg...

Lényeg a lényeg, terjedjen a hír, és persze a facebook eseményt is
osszátok meg valamilyen jópofa szöveggel, amerre csak tudjátok! Ez nem
egy szak, vagy egy kar rendezvénye, hanem az ELTE-é, kérlek segítsetek
legalább a hirdetésében!

Köszi szépen Mindenkinek!

Szép hétvégét!

Üdv,