[TTK HÖK -Képviselők]Választási Bizottság ügyrend módosítás - előterjesztés

Sportbiztos - ELTE TTK HÖK sportbiz at ttkhok.elte.hu
2015. Ápr. 18., Szo, 18:12:40 CEST

A Választási Bizottság elfogadta, csak még nincs feltöltve az emlékeztető.

Üdv
Gellért

Idézet (Elnök - ELTE TTK Hallgatói Alapítvány <elnok at alapitvany.elte.hu>):

Székely Gellért Zsombor
Sportbiztos
ELTE TTK HÖK
email: sportbiz at ttkhok.elte.hu
Telefon: (1) 372-25-00/6054
Mobil: 30/431-9329
Facebook: http://facebook.com/eltettkhok
Web: http://ttkhok.elte.hu
--
Jelen elektronikus levél és csatolmányai bizalmas információt
tartalmazhatnak, amely kizárólag a címzettként feltüntetett