[TTK HÖK -Képviselők]Alakuló küldöttgyűlés időpont szavazás

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2015. Ápr. 22., Sze, 13:59:05 CEST

Nagyon előremutató a kukackoskodás... Köszönöm. Tudtommal, a KGY
elnököt semmiképp nem fog választani, max ügyvivőt már ha arra lesz
jelentkező.

--
Kovács Fanni
Elnök
E-mail: elnok at ttkhok.elte.hu
Telefon: (1) 372-25-00/6054
Mobil: +36 30 957 6311
Facebook: http://facebook.com/eltettkhok
Web: http://ttkhok.elte.hu

--
Jelen elektronikus levél és csatolmányai bizalmas információt
tartalmazhatnak, amely kizárólag a címzettként feltüntetett

Idézet (Kémia Szakterületi Koordinátor- ELTE TTK HÖK
<kemiaszk at ttkhok.elte.hu>):