[TTK HÖK -Képviselők]Küldöttgyűlési anyagok - ASZ

Elnök - ELTE TTK Hallgatói Alapítvány elnok at alapitvany.elte.hu
2015. Dec. 1., K, 12:51:13 CET

Sziasztok!

Pár észrevétel, inkább most, hogy az ülés gyorsabban tudjon haladni:
- az ügyrendek elfogadásának kétharmadhoz kötése szerintem indokolt
- a leltározás feladatának ASZ-ben rögzítése szerintem nagyon fontos,
ha már leltározási szabályzat úgysincs a TTK HÖK-ben
- a sportbiztos biztos egy személyben bírálja az ösztöndíjakat,
szerintem, ha ő a felelős az elbírálásukért (bár értem a szándékot,
hogy nem ez volt), azt is jelenti, hogy ő is határoz róluk (tudbiz
ugyanez)
- az EHÖK SZÖB megszűnt? Vagy miért lett kihúzva az ösztbiznál?
- passzívok biztos kizárhatóak a szavazásból?

Amúgy összességében úgy látom, hogy sok hiba kiküszöbölődik ezzel,
szerintem a kodifikáció jobban sikerült, mint az elmúlt alkalmakkor.

Üdv:
Dukán András Ferenc
kuratóriumi elnök
ELTE TTK Hallgatói Alapítvány