[TTK HÖK -Képviselők]lemondás

Hoksza Zsolt - Elnök ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2015. Dec. 12., Szo, 11:51:00 CET

Kedves Képviselők!

Ahogy olvashattátok, Csutka Boglárka a következő Küldöttgyűlés hatályával lemond az Alapítványban betöltött titkári pozícióról. Ez a fejlemény, gondolom, senkit nem ért annyira nagyon váratlanul, többször jelezte mind Bogi, mind András, hogy ha vannak potenciális jelöltek, akkor lemondanának. Ez áll fenn most is, titkári pozícióra biztosan fog érkezni pályázat, de ha valaki még érdeklődik, nyugodtan keressen meg engem. Hasonlóan ehhez, a kuratórium elnöki tisztsége iránt érdeklődők is keressenek nyugodtan, Duki legutóbbi személyes beszélgetésünk alkalmával sem felejtette el említeni, hogy szívesen átadja a helyét.

Azoknak, akik a legutóbbi ülésen ott voltak, már említettem, de azért a rend kedvéért itt is: sikeres, harmadik tárgyfelvételektől és sokadik vizsgaalkalmaktól mentes vizsgaidőszakot kívánok mindenkinek és kellemes ünnepeket előre is!

Üdvözlettel,
Hoksza Zsolt
Elnök
ELTE TTK HÖK