[TTK HÖK -Képviselők]Kimentés

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2015. Feb. 6., P, 13:59:23 CET

Hali!

Az EB-vel még a hét elején egyeztetve az volt tényállás, hogy mivel
nincs beszámoló napirendi pont, érvénytelenül lett összehívva az ülés.
(kgy ügyrend 5. §)

Én hittem nekik, de most végig olvasva az összes ide vonatkozó
passzust szerintem igaza van Kutinak. Kellettek volna a beszámolók, és
a kgy érvényes.

Én láttam már rosszul összehívott Szenátust, OHÜB-öt meg lassan már mindent.

Hogy most mi a megoldás?

Mindenki szépen leadja késve a beszámolóját. Aztán reméli, hogy a
képviselők elnézik a bakit. Ééés igen lesz beszámoló kedden is.

Elnézést, én szúrtam el. Rendkívülit ülést akartam összehívni (mert
oda nem kell a beszámoló), csak minél hamarabb és aztán ez lett belőle.

Üdv:
Kovács Fanni
Elnök
ELTE TTK HÖK