[TTK HÖK -Képviselők]Lemondás

Elnök - ELTE TTK Hallgatói Alapítvány elnok at alapitvany.elte.hu
2015. Feb. 18., Sze, 16:41:42 CET

Sziasztok!

Az elmúlt bő egy hétben számos nagyon súlyos és véleményem szerint
alaptalan vád ért. Ugyanakkor nem az én tisztem megítélni, hogy ezek
megalapozottak-e. Sosem alkalmaztam kettős mércét, úgy vélem, hogy
amennyiben a Küldöttgyűlés úgy látja, hogy ezen vádpontok bármelyike
is igaz, akkor saját elveim szerint távoznom kell az Alapítvány
éléről. Korábban írtam és a Küldöttgyűlésen is utaltam ár, hogy
Attilának és Fanninak a lemondáson kéne gondolkozniuk azután, hogy
Fanni hazudott a Küldöttgyűlésnek, az EB pedig ehhez asszisztált ehhez.

Hűen magamhoz, mivel nem ilyen súlyos, de mégis meglehetősen erős
vádak értek, lemondok Alapítvány elnöki tisztségemről. Kérem a
Küldöttgyűlést, hogy szavazzon lemondásom elfogadásáról a következő
Küldöttgyűlésen!

Kérek minden képviselőt, hogy fogadja el a lemondásom, ha az alábbi,
engem a TTK HÖK elnökétől ért vádak közül, akár egyet is igaznak tart:
- az Alapítvány jelenlegi vezetése a saját „hatalmának”
konzerválására törekszik
- a küldöttek megfélemlítettem, ezzel gátolva a viták kialakulását és
a megfelelő döntések meghozását
- eltávolítottam azokat a képviselőket (vagy rész vettem azon
képviselők eltávolításában), akik ellenem, az Alapítvány vagy az én
elveim ellenében szólaltak fel
- azért vagyok még itt 26 évesen, mert ebből anyagi vagy más személyes
hasznot szeretnék húzni
- erkölcstelen eszközökkel manipulálom a TTK HÖK döntéshozását

Ezek mind olyan vádak, amelyek közül, ha egyet is igaznak tartanék
képviselőként, én elfogadnám a lemondásom. Szintén elfogadnám a
lemondásom és a képviselőket is arra biztatom, hogy tegyenek így, ha
igaz az, hogy
- van nálam alkalmasabb személy az Alapítvány vezetésére
- szerintük elfogadható, hogy valaki hazudik a
Küldöttgyűlésnek/Küldöttgyűlésen

Én úgy gondolom, hogy az engem ért vádak mind alaptalanok, amennyiben
nem ez lenne a véleményem, nem kérném a Küldöttgyűlés szavazását,
lemondtam volna már korábban. Nem is reagálnék, úgy vélem, hogy az
elmúlt években történt tevékenységem egyértelműen alátámasztja, hogy
egyik sem igaz. Aki számára ez nem egyértelmű (mert mondjuk nem
ismer), szívesen alátámasztom dokumentumokkal az igazamat, illetve
számos olyan esetet tudok mondani, amikor kimondottan pont
ellentétesen cselekedtem.

Fanni Facebook-csoportban közzétett „válaszlevele” ezen
felül is tele volt olyan állításokkal, amelyek a tisztességességes
szándékom vonják kétségbe, de mivel azok személyes jellegűek voltak,
nem tartom ehhez tartozónak és méltatlannak tartom őket a válaszra,
hiszen a lejáratásom volt a céljuk.

Nem vagyok már HÖK tisztségviselő, egy civil szervezetet vezetek. Ez a
civil szervezet a HÖK-é és a hallgatók szolgálata az egyik fő célja. A
küldöttgyűlési felszólalásom ennek ellenére akkor is megtörténtek
volna, ha semmilyen HÖK-höz köthető tevékenységet nem végeznék. Ha
durva voltam vagy megbántottam valakit, azért elnézést kérek, a
faragatlanságom mindig is elismertem, bár nem tartottam sosem fontos
kérdésnek. A Küldöttgyűlés mindenhatóságát sose vontam kétségbe, pont
ez volt az oka a küldöttgyűlési felszólalásaimnak és ez a célom most
is, amikor a Küldöttgyűléstől várom, hogy döntse el, hogy igazak-e az
engem ért vádak.

Kérek ugyanakkor minden képviselőt, hogy az elnök és az EB soron
következő beszámolójánál vegye figyelembe az elmúlt KGY-n történteket
és szavazzon nemmel a beszámolókról, ha nem tartja elfogadhatónak,
hogy valaki hazudjon a Küldöttgyűlésnek. Ezt attól függetlenül kérem,
hogy az én maradásomról hogyan döntötök, szerintem a két kérdés
teljesen elválasztható egymástól.

Üdvözlettel:
Dukán András Ferenc
kuratóriumi elnök