[TTK HÖK -Képviselők][EHOK-Elnokseg] Fwd: ASZ - legfrissebb változat

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2015. Feb. 27., P, 07:33:47 CET

Sziasztok!

Tévedtem. Már most meg tudom osztani veletek.

Pacsi:
Kovács Fanni
Elnök
ELTE TTK HÖK
E-mail: elnok at ttkhok.elte.hu
Telefon: (1) 372-25-00/6054
Mobil: +36 30 957 6311
Facebook: http://facebook.com/eltettkhok
Web: http://ttkhok.elte.hu

--
Jelen elektronikus levél és csatolmányai bizalmas információt
tartalmazhatnak, amely kizárólag a címzettként feltüntetett

----- Továbbított levél elnok at ehok.elte.hu címről -----
    Dátum: Thu, 26 Feb 2015 18:07:02 +0100
Tartalom: [EHOK-Elnokseg] Fwd: ASZ - legfrissebb változat
  Címzett: elnokseg <elnokseg at ehok.elte.hu>, kabinet <kabinet at ehok.elte.hu>

Kedves Elnökség!

Ígéretem szerint továbbítom a még le nem tisztázott, kommentekkel
ellátott alapszabály.

Üdv,
Peti
--
[...]