[TTK HÖK -Képviselők]kérdőív előzetes eredmény

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2015. Jan. 7., Sze, 18:31:11 CET

Hali!

Kitöltési arány: 10,03%
Hallgatóink (elvileg): 4882
Kitöltés: 490

Gondolom, ABC rendben fognak haladni, de úgy max 2 hét és meg lesz
szerintem a teljes eredmény.

Egyébként meg tudtuk, hogy ez a maréknyi ember többsége szeretne
közvetlenül elnököt választani. Azét ez jó.

Pacsi:
Kovács Fanni
Elnök
ELTE TTK HÖK
E-mail: elnok at ttkhok.elte.hu
Telefon: (1) 372-25-00/6054
Mobil: +36 30 957 6311
Facebook: http://facebook.com/eltettkhok
Web: http://ttkhok.elte.hu

--
Jelen elektronikus levél és csatolmányai bizalmas információt
tartalmazhatnak, amely kizárólag a címzettként feltüntetett

Idézet ("Földrajz-, és Földtudományi szakterületi koordinátor"
<foldtudszk at ttkhok.elte.hu>):