[TTK HÖK -Képviselők]Dokumentumok véleményezésre

Mentorkoordinátor - ELTE TTK HÖK mentorkord at ttkhok.elte.hu
2015. Jan. 9., P, 20:09:30 CET

Kedves mentorok, munkacsoport tagok, tisztségviselők, képviselők!

Sikerült elkészülnöm a 2015/2016-os Mentorkoncepció tervével, illetve
az MMGV és MMSZV kérdőívek előzetes kérdéseivel.
Alább találhatjátok a dokumentumok Drive elérhetőségét. Kérlek
titeket, olvassátok el őket, véleményezzétek, a kérdéseket nyugodtan
egészítsétek ki, ha szerintetek valami fontos hiányzik. Ha valamilyen
megjegyzésetek lenne hozzájuk, amit nem akartok ott jelezni, nyugodtan
írjatok nekem facebookon vagy e-mailben.

Ez kvázi egy online MECS, hiszen az év végi hajrá miatt már nem jutott
időnk személyeset tartani.

A véleményezés határideje január 18. vasárnap 09:00, mert aznap
szeretném, ha elstartolnának a kérdőívek.

Mentorkoncepció:
https://docs.google.com/document/d/1gGEHwzzyx3Z175XSetldjnwDieyDOG5bjzcm1jYA1gs/edit?usp=sharing
MMGV kérdések:
https://docs.google.com/document/d/1hZ3PZzxfDcBg9f6LUXSZ5RddqivxL5y8nwT2Wr4ElM4/edit?usp=sharing
MMSZV
https://docs.google.com/document/d/1VVafYg7QQ4xFvJLqKGlYrZiNr5vKIH6G5zfmoiiP6vE/edit?usp=sharing

Köszönöm előre is, nemsokára jelentkezem! :)
Üdv,
Matyi

Ui. Bocs, ha valaki sokszor kapja meg ugyanezt a levelet, de inkább
mindegyik levelezőlistát becc-ztem, hogy biztosan mindenki megkapja...
:)
--
A csík legyen veletek! :)
Török Mátyás