[TTK HÖK -Képviselők][TTK HÖK-Tiszt]Évzárás, évkezdés

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2015. Jan. 19., H, 21:38:58 CET

Sziasztok!

Küldöttgyűlés előreláthatólag február 7-én (szombaton) 16-tól (vagy
esetleg vasárnap) lesz esedékes, előtte egész nap mentorkoncepció
meg/átbeszélés.
Itt csak ez a napirendi pont fog szerepelni.

Majd a akár már a rákövetkező kedden a szokásos időpontban, szokásos
napirendekkel egy szokásos KGy.

Várható napirend február 10-én:
1. Bejelentések
2. Beszámolók
3. Pályázatok
4. Alapszabály (HÖK reformok)
5. Egyebek

Pacsi:
Kovács Fanni
Elnök
ELTE TTK HÖK
E-mail: elnok at ttkhok.elte.hu
Telefon: (1) 372-25-00/6054
Mobil: +36 30 957 6311
Facebook: http://facebook.com/eltettkhok
Web: http://ttkhok.elte.hu

--
Jelen elektronikus levél és csatolmányai bizalmas információt
tartalmazhatnak, amely kizárólag a címzettként feltüntetett

Idézet (Mentorkoordinátor - ELTE TTK HÖK <mentorkord at ttkhok.elte.hu>):