[TTK HÖK -Képviselők]Fwd: Re: ELTE TTK HÖK - Alapszabály

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2015. Már. 11., Sze, 16:00:49 CET

Sziasztok!

Dékán úr, ígéretéhez híven, viszi az ASZ-t a KT-ra.

Pacsi:
Kovács Fanni
Elnök
ELTE TTK HÖK
E-mail: elnok at ttkhok.elte.hu
Telefon: (1) 372-25-00/6054
Mobil: +36 30 957 6311
Facebook: http://facebook.com/eltettkhok
Web: http://ttkhok.elte.hu

--
Jelen elektronikus levél és csatolmányai bizalmas információt
tartalmazhatnak, amely kizárólag a címzettként feltüntetett

----- Továbbított levél dekan at ttk.elte.hu címről -----
    Dátum: Wed, 11 Mar 2015 15:27:47 +0100