[TTK HÖK -Képviselők]Segítsetek a környezettannak

Környezettudományi Szakterületi Koordinátor - ELTE TTK HÖK kornyszk at ttkhok.elte.hu
2015. Már. 12., Cs, 22:49:11 CET

Kedves Képviselők, tisztségviselők!

A Magyar Rektori Konferencia Természettudományi Szakbizottság március
6-i ülésén, Maruzsa Zoltán helyettes államtitkár úr felvetette a
környezettan alapszak megszüntetését.
Nem eldöntött még a kérdés, ha meg tudjuk indokolni a szak
létjogosultságát, a többi érintett egyetemmel együttműködésben, akkor
valószínűleg megmenthető. A biomérnök képzést - úgy tűnik - sikerült
hasonló módon megmenteni.

Vass Máté a Pannon Egyetem környezettudomány mesterszakos hallgatója
állásfoglalást készül írni a Magyar Rektori Konferenciának. A levélben
kizárólag a hallgatói oldal állásfoglalása szerepelne. (Úgy tudom,
oktatói oldalról is szerveződik a dolog.)

Kérlek benneteket, amennyiben támogatjátok a kezdeményezést,
fogalmazzátok meg véleményeteket, vagy csak adjátok a neveteket az
ügyhöz.
Ezt megtehetitek válasz e-mailben, vagy inkább egyből a
vass.mate90 at gmail.com címen (név, intézmény, szak megjelölésével).

Ha terjesztitek a hallgatók között, azt megköszönöm.
A levél holnap este elküldésre kerülne, így minél előbb szükségünk van
a válaszokra.

Segítségeteket előre is köszönöm!

üdv,

Koczur Szilvia