[TTK HÖK -Képviselők]Fwd: Átlátszó filmklub - Meghívó

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2015. Már. 14., Szo, 07:38:00 CET

Sziasztok!

Szerintem azért az iroda a címzett mert mindenki más titkos másolatban kapta, hogy ne tudjuk egymásról hogy kikapta meg, másrészt egymás (gondolom más nem nyilvános) mail címét se lássuk.

Egyébként én megfutatnám listán...  Tetszik, de nemtom mekkora rá az igény.

Mennyi? Mennyiért? Per fő vagy per HÖK? Azt várják, hogy hirdessük vagy hogy menjünk? Nem értem.

Többiek, vélemény?
Kovács Fanni
Elnök
ELTE TTK HÖK