[TTK HÖK -Képviselők]Miért lettem képviselő?

Főszerkesztő - ELTE TTK HÖK foszerkeszto at ttkhok.elte.hu
2015. Már. 25., Sze, 15:19:32 CET

Sziasztok!

Múlt héten már felmerült az ötlet, hogy a Nyúzba kéne írni egy cikket,
amelyben jelenlegi képviselők mondják el, miért is lettek képviselők.
Sajnos ez elsikkadt, így az újságba nem került bele, de mivel továbbra
is remek ötletnek tartjuk.

Ezért SZERETNÉK MEGKÉRNI MINDENKIT, aki érez magában annyi írói vénát,
hogy 300-500 KARAKTERBEN le tudná írni, MIÉRT IS JELENTKEZETT
KÉPVISELŐNEK, az kérem, lehetőleg MA ESTIG küldje el nekem a
szösszenetét. Szorít az idő, kérlek, írjatok!

Saáry Ákos
Főszerkesztő
Tétékás Nyúz
E-mail: foszerkeszto at ttkhok.elte.hu