[TTK HÖK -Képviselők]Déli Hallgatói Iroda Irodavezetői lemondás

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2015. Már. 26., Cs, 15:48:44 CET

Köszi az eddigi munkát! Ne vedd magadra a többiek trehányságát! :)

Üdv:
Kovács Fanni
Elnök
ELTE TTK HÖK
E-mail: elnok at ttkhok.elte.hu
Telefon: (1) 372-25-00/6054
Mobil: +36 30 957 6311
Facebook: http://facebook.com/eltettkhok
Web: http://ttkhok.elte.hu

--
Jelen elektronikus levél és csatolmányai bizalmas információt
tartalmazhatnak, amely kizárólag a címzettként feltüntetett

Idézet (Fetter Dávid <fetter.david at ttkhok.elte.hu>):