[TTK HÖK -Képviselők]Küldöttgyűlési beszámoló: elnok

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2015. Már. 29., V, 21:33:19 CEST

Sziasztok!

Ááá igen. Már említették ezt. :) Az egy elírás. A második
tartózkodtam, az valójában egy távolmaradtam, akart lenni.

Szóval mondat, ahogy szerepelnie kellene:
Én nem éreztem, hogy ez a hallgatóság kompetenciája lenne, a
tartózkodást nem tartottam a megfelelő lépésnek, tekintve így az
beleszámít a szavazási arányba, végül ezért távolmaradtam.

Köszi az észrevételt!

Pluszban az elején is van tárgyi tévedés már a Bevezetőben, mert nem
Visnovitz Marci, hanem Hoksza Zsolt kérdezte meg, azt hogy
elfogadnám-e a beszámolóm.

Üdv:
Kovács Fanni
Elnök
ELTE TTK HÖK
E-mail: elnok at ttkhok.elte.hu
Telefon: (1) 372-25-00/6054
Mobil: +36 30 957 6311
Facebook: http://facebook.com/eltettkhok
Web: http://ttkhok.elte.hu

--
Jelen elektronikus levél és csatolmányai bizalmas információt
tartalmazhatnak, amely kizárólag a címzettként feltüntetett

Idézet (Tejes Viktor <tejesviktor at hotmail.com>):