[TTK HÖK -Képviselők]Alakuló KGY időpont

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2015. Május. 6., Sze, 11:15:27 CEST

Sziasztok!

Elnézést ez a levél elkerülte a figyelmem itt.

Húha, azért súlyos vádak, amiket írsz. Igazak, de mivel nem mutatod be
a másik oldalt, és nem ismerted fel a viccet, ebben a formában a
valóságtól eltérőek az állításaid.

Szögezzük le, ha nem lesz 16-án reggel az ülés határozatképes, akkor
két lehetőség van, valaki megnyitja megállapítja, hogy nem
határozatképes lezárja és akkor 8 napon belül újra össze kell hívni
stb stb, vagy ott áll és megnyitja akkor mikor határozatképes (?),
szerintem ez is működhet, de persze fura. De már annyi fura helyzetet
láttunk, hogy még.

Visszatérve Karcsira, amit írsz valóban mind elhangzott Választmányon,
de mind egy poénra lett feltekerve és az lett valóban tovább
göngyölítve jó sok másikba, a történelem elviccelésén át, a
határmezsgyék lekaszabolásáig.
Az is elhangzott, hogy a képviselők nem tudják miről szavaznak és ezt
a kijelentést tartom is. Nem tudnak felelősségteljes döntést hozni
előre egy utológ kialakult helyzetről, és ahogy a beszámolómban is
írtam, a képviselők ekkor nem azt vették figyelembe, hogy mi lesz a
legjobb az önkormányzatnak és a hallgatóságnak hogyan lesz a legjobban
képviselve az érdeke, ha nem azt, hogy ő most így ér rá, mert akkor
inkább elmenne fagyizni - bocsánat az elbagatelizálásért a fagyival. -
ezzel sincs baj, ilyen a demokráia és a véleménynyilvánítás. De
ismerjük fel, hogy ez egy vélemény nyilvánítás volt, nem egy
határozat, nem egy önkormányzati döntés. Szerintem a legtöbb szavazó
nem vette figyelembe, mert hogyan tehette volna, hogy nincs és nem
lesz az önkormányzat élén elnök, nem vagyok benne biztos, hogy tudják
ez mit jelent - ezért szervezünk a számukra képzést - és lassan azt
látom te sem látod pontosan (én persze lemondok, ha úgy könnyebb, a
lelkemnek mindenképp, a höknek nem biztos). Elmondtad Választmányon,
hogy áttanulmányoztad az Alapszabályt. Most. Amikor az elfogadásánál
ott voltál - sőt lényegében a megírásánál is, ami mondjuk elég rossz
abból szempontból valóban, hogy ennek miért kgy-n kellett törtnie (de
azért mert máskor a társaság nem hajlandó foglalkozni vele ). Én ezt
nevezném inkább képviselői felelőtlenségnek (, hogy nem tudja az
ember, hogy mi alapján működik a rendszer amiben van) - és "a nem
tudja, hogy miről szavaz" effektus, egyértelmű bizonyításának. Az
áttanulmányozás ellenére tudtál olyat mondani, ami hibás volt. Ez
persze nem baj, hiszen tévedni emberi dolog. Több szempontból
vizsgálni egy helyzetet, pedig a felelős döntés alapja. Négy szempont
alapján vizsgáltuk a helyzetet, kikértem mindenki véleményét és
állaspontját. Majd erre alapozva hoztam egy döntést. Arról lehet
vitázni, hogy a döntés jó vagy nem. Azt megkérdőjelezni viszont, hogy
ez egy hasra ütésszerű odahányás volt, és feltétlezni, hogy leszarom a
képviselőket és hatalmi játszmát vívok velük, na az azért erős túlzás.

Ezt, a februárival egy kalap alá hozni, pedig teljesen rossz
értelmezése a helyzetnek. A kettő két teljesen különböző hiba, mind
tartalmában, mind lényegében. Részemről hazugságról pedig szó sem
volt. Rossz megfogalmazással éltem már elnökként nem egyszer, ezt
bevallom, de valótlan nem állítottam. Persze ezt, mindig nehéz
megítélni, hogy kinek mi az igaz, mikor és hol.
A "nem fontos delegáltak" viszont nem így hangzott el, ahogy leírtad.
Az hangzott el, hogy akkor végre előre vehetnénk a delegáltakat és
normálisan meg lenne tárgyalva, a biosz tekintetében pedig, hogy úgyis
egy ember megy mindenhova, lényegében már ott is van jelenleg is -
nekik az annyira nem fontos és a másik it, megint csak nekik nem
fontos. Fegyelmi testületbe úgyis az elnököt fogják hívni, ez sem
fontos. A KÖB csonka ha nincs ott ember jelen esetben ez sem fontos...
és sorolhatnám, hogy mi nem fontos még. Viszont a KT és TOB hallgatói
fontosak, őket akár egyenként be is hívnám, hogy monjdák el miért
akarnak adott bizottságokban menni. Feleslegesen nem akarom túl ragozni.

A kellemetlenségért elnézést kérek, és negatív reklám miatt is még
egyszer. Igyekszem figyelembe venni mindenki óhaját, de van ami
előrébb való, és küldöttgyűlésnek is be kell látnia, hogy
hallgatóságot kell szolgálnia. Az pedig egy elnök nélkül nem fog
menni. A konstruktív visszahívás fogalmát csak ezért tartom jó ötletnek.

Üdv:
Kovács Fanni
Elnök
ELTE TTK HÖK
E-mail: elnok at ttkhok.elte.hu
Telefon: (1) 372-25-00/6054
Mobil: +36 30 957 6311
Facebook: http://facebook.com/eltettkhok
Web: http://ttkhok.elte.hu

--
Jelen elektronikus levél és csatolmányai bizalmas információt
tartalmazhatnak, amely kizárólag a címzettként feltüntetett

Idézet (lukacs.karoly at ttkhok.elte.hu):