[TTK HÖK -Képviselők]Fwd: MRK-vélemény

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2015. Május. 6., Sze, 11:30:42 CEST

Sziasztok!

Először is köszi Dia, elég jó, hogy sikerült összefoglalni, ilyen gyorsan. :)

Reakcióm:
Az átsorolás 20 kredithez kötése, gondolom azért sok nekik, mert eleve
nem volt számszerűsítve több minden. Pl az ajánlott kreditek 50%-át
teljesítse stb. Nem akarják, hogy túl egyértelmű keretek között
legyenek, mert ugye az arányos terhelésre figyelni kell félévente
mégis becsúszik, hogy nem mondjuk 30-30-30-30-ra oszlik, hanem
27-32-30... vagy valami hasonló... - plusz a szakdoga konzultációs
kreditjeivel van előre lépés? - ez tökre más téma, mégis releváns
lehet itt.

A HÖKöt erősebben akarják szabályozni, az elég jó. Mármint nyilván
ésszerű (nagyjából a gyakorlatra épített) kereteken belül. Az
két-három mondat, ami jelenleg szerepel a NFTV-ben egy vicc. Plusz
lehet, hogy ezért most megköveztek én azt is javasolnám, hogy legyen
kötelezően hallgatói önkormányzat, a hallgatók döntehessék el, hogy
akarják-e vagy sem. Legyen kötelezően hallgatói képviselet a
testületekben, csak ne legyen a HÖK-höz kötve.

A környtan mellett a biofizikáról nem esett szó, a
tudománykommunikáció pedig megszűnik.

De egyébként ok.

Üdv:
Kovács Fanni
Elnök
ELTE TTK HÖK
E-mail: elnok at ttkhok.elte.hu
Telefon: (1) 372-25-00/6054
Mobil: +36 30 957 6311
Facebook: http://facebook.com/eltettkhok
Web: http://ttkhok.elte.hu

--
Jelen elektronikus levél és csatolmányai bizalmas információt
tartalmazhatnak, amely kizárólag a címzettként feltüntetett

Idézet (Tanulmányi elnökhelyettes - ELTE TTK HÖK <taneh at ttkhok.elte.hu>):