[TTK HÖK -Képviselők]elnökválasztás és Neptun

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2015. Május. 10., V, 14:54:33 CEST

Sziasztok!

Belefutottam egy olyan nem várt problémába, hogy kell egy szűrést
csinálni, hogy kinek akarom küldeni (mert jelen állapotában kiküldeni
az összes elbocsátott és diplomát szerzett státuszú hallgatónak is).
Nem vagyok egy neptun szerkesztő zseni... :(

Lekérdezés elkészítésében már kértem a TTK-s Neptun admin (Ágasvári
Zsolt) segítségét. Ha minden simán megy akkor kedden ki tudnám
küldeni, de akkor megy a VB emlékeztetője is. Így péntekre időzíteném
a miénket.

Megértéseteket köszönöm.

Üdv:
Kovács Fanni
Elnök
ELTE TTK HÖK
E-mail: elnok at ttkhok.elte.hu
Telefon: (1) 372-25-00/6054
Mobil: +36 30 957 6311
Facebook: http://facebook.com/eltettkhok
Web: http://ttkhok.elte.hu

--
Jelen elektronikus levél és csatolmányai bizalmas információt
tartalmazhatnak, amely kizárólag a címzettként feltüntetett