[TTK HÖK -Képviselők]Levelezés - És egy kis jogi háttér

Informatikus - ELTE TTK HÖK informatikus at ttkhok.elte.hu
2015. Május. 30., Szo, 18:27:21 CEST

Sziasztok!

Tegnap tartottunk egy kisebb tisztségviselői ülést. Egész nagy számban
megjelentünk. Sajnos nem tudott mindenki eljönni, de így is sikerült
fontos dolgokba belemenni.

Felmerült, hogy előbb belül rendezzük a kommunikációt, és ha itt
minden rendben van, akkor mehetünk tovább. Ez valóban így van.

Sajnos korábban sokszor előfordult az, hogy valaki küldött egy levelet
valakinek, vagy listának és nem kapott visszajelzést. Lehet, hogy a
levél tájékoztató jellegű volt, lehet hogy kérést fogalmazott meg, nem
érkezett válasz. Ebből sajnos nem lehet eldönteni, hogy most
elolvasta-e, érdekli-e, stb.

Szeretnék megkérni mindenkit, hogy amennyiben levelet kap, reagáljon
vissza valamit (legalább azt, hogy vettem, vagy értettem... esetleg
nem tudok rá reagálni, stb.).

A másik ami felmerült, bár épp távozásomkor mondtam félvállról.
Amennyiben valaki több személynek küld levelet és ezek között szerepel
személyes e-mail cím (nem hökös, stb), akkor azt tegyétek titkos
másolatba.
Hogy miért? Mert az e-mail cím személyes adatnak számít, akár a
személyigazolvány szám. Furcsán hangozhat, de miáltal egyénileg
beazonosítja az embert, ezért igazak rá a személyiségi jogok.

Kérlek benneteket, ezekre figyeljünk oda!

Tegyük oda magunkat!

Fetter Dávid
Informatikus
ELTE TTK Hallgatói Önkormányzat
Telefon: 30/417-7575
Facebook: https://www.facebook.com/eltettkhok
Web: http://ttkhok.elte.hu

Jelen elektronikus levél és csatolmányai bizalmas információt
tartalmazhatnak, amely kizárólag a címzettként feltüntetett
természetes, vagy jogi személynek szól! Amennyiben Ön nem szerepel a
címzettek között, kérjük, azonnal értesítse a levél küldőjét és
törölje a levelet és csatolmányait a bejövő üzenetei közül anélkül,
hogy a levelet bármilyen célra felhasználná, továbbítaná, lemásolná
vagy hozzáférhetővé tenné a címzetteken kívül más személyek részére.