[TTK HÖK -Képviselők]Levelezés - És egy kis jogi háttér

Rendezvényszervező biztos - ELTE TTK HÖK rendbiz at ttkhok.elte.hu
2015. Május. 30., Szo, 19:50:46 CEST

Hali mindenki!

Vettem az eddigieket.
Annyit tennék még hozzá, hogy az őszi félév programjai körvonalazódtak
kicsit ezeket, amint megbeszéltem még az alapítvánnyal közzé is fogom
tenni. Addig is nagy vonalakban:
Szeptemberben lesz egy Űberfúzió buli (kémiás szervezésben), és Gólyahajó
Novemberben lesz Gólyabál.
Decemberben Jeges est.

Nagy Gergely
Rendezvényszervező biztos