[TTK HÖK -Képviselők]Gólyatábori kérdőív eredmények

kommeh at ttkhok.elte.hu kommeh at ttkhok.elte.hu
2015. Nov. 2., H, 00:40:19 CET

Kedves képviselők, tisztségviselők!

Mellékelten küldöm az ELTE TTK HÖK 2015-ben rendezett gólyatáborairól
készült kérdőív(ek) kiértékelését.

Ezúton is szeretnék elnézést kérni Zsoltitól, akinek azt ígértem, hogy
már szombaton kikerül a listára - egyszerűen nem gondoltam volna, hogy
ennyi munkaórát fog igénybe venni az elkészítése (~ 14 óra + szünetek).

Szeretném kérni a Választmány tagjait, hogy lehetőségükhöz képest a
szűk határidő ellenére fussák át az esti ülésig; emellett Zsoltot
szeretném arra kérni, hogy a gólyatáborok főszervezőinek továbbítsa a
fájlt.

Üdv,
Matyi
--
Török Mátyás
Kommunikációs elnökhelyettes
kommeh at ttkhok.elte.hu
30/270-3144

Name: ttkhök_gólyatábori_kérdőív_kiértékelés.pdf
Type: application/pdf