[TTK HÖK -Képviselők]Szülinap

Elnök - ELTE TTK Hallgatói Alapítvány elnok at alapitvany.elte.hu
2015. Nov. 21., Szo, 14:34:02 CET

Sziasztok!

Tegnap 25 évesek lettünk. (Na jó én 27 lettem, csak az Alapítvány lett
25.) Ezt egy szép új logóval ünnepeljük. Újnak biztos új, reméljük,
hogy szép is. A cél az volt, hogy a Kar és a HÖK színvilágához jobban
illeszkedjünk, ezzel is kifejezve az összetartozást. Másik célunk az
volt, hogy négyzet alakú logónk is legyen, mert ez egy FB profilkép
esetén nem hátrány. Ezen felül útjára indíottuk a 25 éves jubileumi
ünnepségsorozatot, amit az Alapítvány fokozott promótálása fog
meghatározni terveink szerint. Ennek részeként a FB-on szeretnénk
láthatóbbak lenni és a honlapokat több tartalommal megtölteni.
Úgyhogy, ha van olyan, aki még nem like-olta az Alapítvány oldalát, az
kérem tegye meg, illetve a 25 éves ünnepi bejegyzésre meg az új
borítóképre-profilképre is ráférnek a like-ok, hogy kicsit jobban
pörögjön az üzenőfalakon.

Mostantól az új logót kérjük a grafikai anyagokon feltüntetni, Dávidot
ezúton is kérem, hogy a ttkhok.elte.hu/logo oldalt frissítse.

Ugyanitt titkár és elnöki pozíció kiadó. :) Ezt kérjük a honlapon és a
Nyúzos felhívásokban is feltüntetni a tisztség-pályázatok között.

Véleményeket, ötleteket szívesen veszünk, mind az új arculattal, mind
az ünnepi évvel, mind bármi egyébbel kapcsolatban.

Vidám hétvégét:
Dukán András Ferenc :)
kuratóriumi elnök
ELTE TTK Hallgatói Alapítvány