[TTK HÖK -Képviselők]Alapszabály módosítás

lukacs.karoly at ttkhok.elte.hu lukacs.karoly at ttkhok.elte.hu
2015. Nov. 23., H, 00:45:48 CET

Tisztelt Képviselőtársak! Tisztelt Elnök Úr!

Gondolom a keddi alapszabály módosítást előkészítő KGY-ra lélekben
készülve már mindenki bőszen fürkészi a jelenleg hatályos
alapszabályunkat. Pénteken Hoksza Zsolt elnök úr, Horváth Luca
átláthatóságért felelős referens, Őri Bálint EB elnök, Józsa Kornél EB
tag részletesen megvizsgálták alapszabályunk. A munkájukat online
többen segítették. Mivel ezen az informatív - bár előre meghirdetett
és mindenki számára nyitott - találkozón magam is jelen voltam, úgy
gondoltam képviselőtársaim munkáját segíthetem ha az általuk feltárt
vitás avagy egyértelműen módosítandó kérdéseket összegyűjtöm. Ezt a
kollekciót találjátok lentebb a linken.
További észrevételeitekkel és javaslataitokkal ti is tehettek a keddi
ülés gyorsabb lebonyolításáért!

https://docs.google.com/document/d/1Ke787-mrgjAdjUbX93X33hFOuEbKrmnKyi-Nnx4I800/edit?usp=sharing

Üdvözlettel,

Lukács Károly