[TTK HÖK -Képviselők]Kari Tanács delegáltság

Környezettudományi Szakterületi Bizottság elnöke kornyszk at ttkhok.elte.hu
2015. Sze. 22., K, 14:53:58 CEST

Tisztelt Képviselők!
Tisztelt Elnök Úr!

Azonnali hatállyal lemondok mindenféle tisztségemről és elnézést kérek
viselkedésemért, melyet csak munkahelyi és magánéleti nehézségeimmel
tudok csak magyarázni. Nagyon kicsúszott a lábam alól a talaj. Nagyon
sajnálom, hogy rossz fény vetült miattam a HÖK-re.További sikeres és
hatékony működést kívánok!

Üdvözlettel,

Nyeste László Pál

> Kedves Nyeste Laci!
> Kedves képviselők!
>
> Sajnálom, hogy idáig fajult a helyzet, de miután informálisan nem
> kaptam tőled választ és küldöttgyűlési ülés nem lesz az
> elkövetkezendő napokban, ezt a fórumot választom, hogy megosszam a
> Küldöttgyűlés tagjaival fenntartásaimat, amelyről azt hiszem joguk
> van tudni. A második alkalommal fordult elő, hogy kimentés és
> előzetes jelzés nélkül nem jelentél meg Kari Tanácson, ráadásul úgy,
> hogy az Ügyrendi Bizottság tagja vagy. Nem kezdem most el ecsetelni
> [...]

Nyeste László Pál
Környezettudományi Szakterületi Bizottság elnöke
ELTE TTK HÖK

E-mail:  kornyszk at ttkhok.elte.hu
Telefon: (1) 372-25-00/6054
Mobil: +3620/6633531