[TTK HÖK -Képviselők]Brand kérdőív, csapatépítés

kommeh at ttkhok.elte.hu kommeh at ttkhok.elte.hu
2015. Sze. 29., K, 14:59:05 CEST

Kedves képviselők, tisztségviselők!

Két dolog miatt írok nektek.

1) Brand kérdőív
Az EHÖK Kommunikációs Bizottsága elkészített egy kérdőívet, amiben a
részönkormányzatok érdekképviselőinek véleményére vagyunk kíváncsiak.
Ennek (azon kívül, hogy megismerhetjük  a gondolataitokat), az is
célja, hogy egy közös, ELTE HÖK brandet tudjunk kiépíteni. Ez a közös
megjelenésekkor célszerű, pl. vezetőképzőkön, HÖOK-on stb. Kérlek,
töltsétek ki minél többen, maximum 5 percet vesz el az életetekből, és
én nagyon boldog lennék, ha a mi részönkormányzatunknál lenne a
legtöbb kitöltés.

A kérdőív linkje:
https://docs.google.com/forms/d/196N1HwNvYoGuKoLoXtocm10_b-ycE__TvL7DWBOfDfg/viewform

2) Tisztségviselői és képviselői csapatépítés vol. 1

Elég kevesen töltötték még ki a doodle-t és azok közül is legtöbben
tisztségviselők. Az már látszik, hogy most szombat nem járható
időpont, de el kellene döntenünk, hogy két hét múlva (17-én) vagy
utána (24-én) legyen az alkalom. Mivel mindenki megjelenésére
számítok, ezért célszerű lenne bejelölnötök a nektek alkalmas időpontot.

Ezt ezen a linken tehetitek meg:
http://doodle.com/poll/tzz94ny494wtz7xn#table

Előre is köszönöm!

Matyi