[TTK HÖK -Képviselők]Beszámoló

Elnök - ELTE TTK Hallgatói Alapítvány elnok at alapitvany.elte.hu
2016. Ápr. 5., K, 18:43:47 CEST

Sziasztok!

Az Alapszabály a következőt írja:
" Ha egy tisztségviselő mandátuma - az alakuló küldöttgyűlési ülés kivételével - bármilyen okból megszűnik, 4 héten belül be kell számolnia a tisztség megszűnéséig végzett munkájáról."

Ahogy ezt a legutóbbi KGY-n mondtam, ez az Alapítvány elnökére és a titkára ugyebár nem vonatkozik, hiszen nem vagyunk tisztségviselők, de ezzel együtt kötelező érvényűnek venném magamra. Most csak gondoltam, hogy jelzem, hogy az Alapszabály szellemének és a logikusságnak eleget téve, akkor küldöm el ezt a beszámolót az eddigi munkámról (amit egyébként szerintem az Alapítvány elnökére és titkárára is kötelezővé lehetne tenni), ha már megtörtént a tényleges átadás-átvétel, azaz végleg befejeztem az Alapítvány vezetését. (A Felügyelő Bizottság álláspontja szerint továbbra is nekem kell minden alapítványos döntést jóvá hagynom.) Ezt az e-mailt csak azért írom, mert ma járt le a 4 hét a lemondásom benyújtásához képest, de még messze nem tartunk ott, hogy befejezett legyen az alapítványos ténykedésem.

Ha már írok, akkor jelzem, hogy következő kirándulásunkra hamarosan lehet jelentkezni (várhatóan holnaptól vagy holnaputántól), gyertek ti is Szlovéniába a pünkösdi hosszú hétvégén és persze hirdessétek, hívjátok meg ismerőseiteket:

Dukán András Ferenc :)
ELTE TTK Hallgatói Alapítvány
1117 Budapest, Pázmány Péter stny. 1/C
Telefon: 30/561-3913