[TTK HÖK -Képviselők]Alapítvány jövője

Elnök - ELTE TTK Hallgatói Alapítvány elnok at alapitvany.elte.hu
2016. Ápr. 9., Szo, 18:26:20 CEST

Sziasztok!

Nem örülök, hogy nem jött pályázat az Alapítvány elnöki tisztségére. Mert ha nem jelentkezik senki, az elég rossz (gondolom ezt nem kell magyarázni), ha meg a helyszínen bárki indulhat, az szerintem egy olyan színvonalat képvisel, amit amúgy is szégyenletesnek tartok, de egy Alapítvány elnöknél meg aztán végképp. Azért valami "ügyvvivőt" választhatnátok. (Mármint valaki átvehetné úgy, hogy már most kiküldi a lemondását a következő KGY hatályával vagy ilyesmi.) Egyébként nem akarok én brainstormingolni, de nem úgy tűnik, mintha megoldódna az a probléma, hogy nincs kinek átadjam az Alapítványt. A bíróságra meg be kell küldeni a papírokat pár napon belül.

Üdvözlettel:
Dukán András Ferenc :)
ELTE TTK Hallgatói Alapítvány
1117 Budapest, Pázmány Péter stny. 1/C