[TTK HÖK -Képviselők]Mai Választmány

Elnök - ELTE TTK Hallgatói Alapítvány elnok at alapitvany.elte.hu
2016. Feb. 1., H, 13:01:03 CET

Sziasztok!

Nem hiszem, hogy oda fogok érni a végéig, de a tisztségviselői részre
remélem odaérek. Szeretném, ha a kérdőívezés eddigi tapasztalatairól
beszélnénk, mert két olyan projekt is van, amiről dönteni kell a
héten, hogy belevágunk-e.

Megcsináltam egy krakkói túra előzetes költségtervét és programját, ez
lenne a legsürgősebb, illetve a koncertekről is szeretnék beszélni.
Már van 350 kitöltséünk, úgyhogy most már azért tudunk valamit mondani.

OFF: a Tudománytörténet és Tudományfilozófia Tanszék megszüntetése
szerintem nagyon rossz dolog lenne, a kurzusaik népszerűek voltak,
illetve szerintem nagy szükség lenne, hogy ilyen irányban is erős
maradjon a Kar, a nagy nyugati egyetemeken ez szerintem egy jóval
komolyabban vett terület.
Szerintem egyeztetéseket kéne kezdeményezni a tanszék "restaurálására".

Üdv:
Dukán András Ferenc :)
kuratóriumi elnök
ELTE TTK Hallgatói Alapítvány