[TTK HÖK -Képviselők] Keddi KGY

Elnök - ELTE TTK Hallgatói Alapítvány elnok at alapitvany.elte.hu
2016. Feb. 7., V, 10:47:47 CET

Sziasztok!

Pár dolgot gondoltam elküldök előre, hogy a vitát/gondolkodást már
most meg lehessen kezdeni róluk. Gondoltam, hogy most, hogy a végéhez
közeledik a KGY-kon való részvételem, extra sok hozzászólással
készülök (nem, az nem sok, amennyit beszélni szoktam az elmúlt 2
évben) és meghívok még néhány régi ászt, hogy segítsenek
hozzászólásaikkal. De aztán gondoltam, hogy a szép emlékek mindenkinek
fontosak, ezért inkább mégis az írásbeliség mellett döntöttem. :)

1. Tegnap délután Fanni felhívott és közölte a pályázási szándékát.
Mivel ezt még a beszámoló előtt tette, így ez a beszámolónkba is
belekerült (amiért elnézést, hogy a doc jött ki a listára, a honlapon
a PDF van, nem tudom, mit rontottam el). Fanni azt jelezte számomra,
hogy nem szeretné, ha lemondanék, csak mert érkezett egy pályázat,
viszont attól sem zárkózik el, hogy kedden Alapítvány elnök választás
legyen, és attól se, hogy következő KGY-n legyen. Én a magánvéleményem
elmondtam neki és Zsoltinak, hogy szerintem, hogy lenne a legjobb, de
mivel most Alapítvány elnökként írok, így itt is csak ki szeretném
emelni, hogy a beszámolóknál vagy a személyi kérdések elején
szeretnénk (Fanni és én legalábbis), hogy a KGY döntést hozzon az
ütemezésről. Ahogy én ezt már sokszor elmondtam, én ezt szívesen
megteszem azonnali hatállyal is.

2. Az Alapítvány eddigi gyakorlata az volt, hogy a megválasztással
kerülnek tisztségbe az emberek. Felmerült, hogy ez nem helyes és a
bírósági bejegyzésig maradnak tisztségben az előző tisztségviselők.
Ezt csak tájékoztatásul közlöm, én természetesen az eddigi gyakorlatot
megváltoztatom, amennyiben az FB ezt látja indokoltnak, de szerintem
több gyakorlati problémát is felvet, amennyiben ez a helyes
jogértelmezés.

3. ASZ: 100 támogató aláírást (bár jelenleg megfelel a két százalék
elvének) túl merevnek tartom, szerintem butaság lenne, ha hallgatói
létszám növekedése miatt kéne ASZ-t módosítani. Mivel a választáshoz
amúgy is pontos résztvevői névsor kell, ezért javaslom a 2% beiktatását.

Üdv:
Dukán András Ferenc :)
kuratóriumi elnök
ELTE TTK Hallgatói Alapítvány