[TTK HÖK -Képviselők]Küldöttgyűlési beszámoló: ebelnok

horvath.luca at ttkhok.elte.hu horvath.luca at ttkhok.elte.hu
2016. Feb. 7., V, 18:30:24 CET

Sziasztok!

Beszámolótok olvasása közben több furcsaságot is észrevettem, ezért
még az ülés előtt reagálnék és kérdeznék?
A szakterületemen egyik képviselőnknek megszűnt a mandátuma és részt
vett az december 1-én tartott ülésen(elméletileg november 24-én szűnt
meg a mandátuma, amiről hivatalosan január 30-án szereztem tudomást
Áron leveléből), szerintem szavazott, mivel láttam, szóval nem értem
pontosan, hogy ezalatt itt mire gondoltok:"Küldöttgyűlésen
mandátummal már nem rendelkező is adhatott volna le szavazatot, az
esetet megvizsgálva azonban a Bizottság megállapította, hogy ilyen nem
fordult elő". Hogy állapítottátok meg? Tudtommal névtelenül megy a
szavazás, természetesen, ha valaki nem jelent meg az ülésen, akkor
számomra is egyértelmű, hogy nem szavazott.
Még hozzátenném, hogy beszámolótok szerint november 30-án volt
küldöttgyűlési ülés, ttkhok.elte.hu szerint nem(emlékeim szerint sem).
A másik észrevételem, hogy Bálint időrendi bontásánál az szerepelt,
hogy január 30. és február 7. között Franciaországban volt, de a
február 1-én tartott választmányi és tisztségviselői ülésen ott volt,
nekem ez ellentmondásosnak tűnik. Hogy is volt ez?
A késést elfogadhatatlannak tartom. Megkérném az Ellenőrző
Bizottságot, hogy a ciklusban elkövetett hibái miatt azonnal mondjon le.

Üdvözlettel,
Horváth Luca
20/259-9364

Idézet (ELTE TTK HÖK oldal - ebelnok <noreply at ttkhok.elte.hu>):