[TTK HÖK -Képviselők] Mai KGY

Hoksza Zsolt - Elnök ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2016. Feb. 9., K, 01:46:23 CET

Sziasztok!

Ahogy előzetesen jeleztem, ma frissítettem a módosítási javaslatokat. Ezeket a Kgy anyagai közt találjátok meg. Ahol változtatás szerepel a korábbiakhoz képest, ott félkör betűtípust használtam. A magam részéről elfogadtam Duki javaslatát, hogy 2% szerepeljen.

(Eredetileg azért nem ez volt, mert: 1) ha 2% szerepel, akkor azt szükséges már a pályázati kiírásban számszerűsíteni, amihez már a kiírás előtt rendelkezésre kell álljon a szavazásra jogosultak létszáma. Ez macerásabb. 2) utoljára 2012-ben volt 5000 körül a hallgatói létszám, azóta pedig bevezetésre került az osztatlan tanárképzés is. Nem látszik olyan tendencia, ami a TTK-s hallgatói létszám jövőbeli növekedését mutatná.)

Ami az Alapítványos pályázatokat illeti:
Többekkel többet beszéltem arról, hogyan is lenne célszerű ezeket tárgyalni. Este ezt még kifejteném éppen csak kicsit részletesebben, de nagyjából a következő kérdésekben kell dönteni:
- lemondjon-e Duki a pályázat tárgyalása előtt.
- most tárgyaljuk-e az elnöki pályázatot.
Nagyjából a válaszok tetszőleges kombinációja járható utat eredményez, azonban én se azt nem tartanám szerencsének, ha valameddig elnök nélkül maradna az Alapítvány, se azt, ha kényszer lenne egy új elnök megválasztására.

Bármilyen kérdést, észrevételt, kérem jelezzetek.

Üdvözlettel,
Hoksza Zsolt
Elnök
ELTE TTK HÖK