[TTK HÖK -Képviselők]ELTE koncert - mai Választmányra

Elnök - ELTE TTK Hallgatói Alapítvány elnok at alapitvany.elte.hu
2016. Feb. 29., H, 16:56:59 CET

Sziasztok!

A nemrégiben futott kérdőívünk alapján a hallgatók nagy részének volna
arra igénye, hogy koncerteken vegyen részt, ELTE-s szervezésben. Egy
ilyen koncertsorozat kezdő állomását terveztük március 18-ára, péntekre.

Mivel most jutottunk el odáig, hogy minden akadály elhárult és a
zenekar is visszaigazolt, hogy jönnének (a zenekart szintén a kérdőív
alapján határoztuk meg), ezért ma este indulhatna az esemény
hirdetése. Az esemény ELTE névhasználatát és össz-ELTE-s hirdetését az
EHÖK Elnökség is támogatta.

A kuratóriumban egy egyértelmű nem és az én határozott igenem mellett
többen különböző mértékben bizonytalanok a rövid határidő miatt
sikertelenség aggályai miatt. Ezért szeretném, ha a Választmány
foglalna állást abban a kérdésben, hogy legyen-e ez a buli megrendezve
vagy sem.

Én úgy gondolom, hogy a két hosszú hétvége közötti időpont és a félév
eddigi "eseménytelensége" miatt minden adott, hogy egy jó rendezvényt
szervezzünk meg. Sőt úgy gondolom, hogy ebben a félévben nem lesz még
egy ilyen alkalmas időpont. A kockázat valós, de a (nem reprezentatív)
hallgatói kérdőívből leszűrt igények számomra többet nyomnak a latba
és a kockázatot is csökkentik.

Kérem a Választmányt, hogy vitassa meg a kérdést és alakítson ki róla
álláspontot.

Üdvözlettel:
Dukán András Ferenc :)
kuratóriumi elnök