[TTK HÖK -Képviselők]10 éves a mentorrendszer, 25 éves az Alapítvány

Elnök - ELTE TTK Hallgatói Alapítvány elnok at alapitvany.elte.hu
2016. Jan. 25., H, 08:59:59 CET

Sziasztok!

Annak idején volt egy 5 éves a mentorrendszer buli, arra gondoltunk,
hogy meg lehetne ezt ismételni, egy tárgyban említett nevű bulival.
Meghívnánk a régi mentorokat, illetve az Alapítvány elmúlt pár évének
a szereplőit. Amúgy a koncepció szerint egy sima buli lenne, ahol a
szokásosnál több régi arc lenne, illetve vetítés lenne az elmúlt évek
képeiből. Ezen felül tematikát, programot is lehetne mögé rakni, de
erre nincs kapacitásunk, de tök jó lenne, ha volna pár ember, aki
lelkesedne ebben a témában. Szerintem lehetne egy februári pénteken
(19 vagy 26), ha tényleg szeretnénk az alumni réteget megszólítani.

Van egy új helyről ajánlatunk, hogy megkapjuk ingyen és sokan
elférnének és az Oktogonnál van. Szerintem ez minőségbeli javulás
lenne a mostani helyszínekhez képest, de még én se láttam a helyet,
úgyhogy lehet, hogy nem olyan jó, majd meg kell nézni.

Mit gondoltok? Ha valaki csatlakozna, mint szervező (ideértve az
ötletadót is), az írjon.

Más: Szeretnénk 3 téren előrelépni a 25 éves Alapítvány évforduló
lendületében, erről majd még írok, mert lehet, hogy ebben a levélben
elsikkad, de szívesen vennénk a véleményeteket.

Van-e szerintetek igény ELTE-s koncertsorozatra? (Jelenleg ugye csak a
nagyrendezvényeken van élő zenekar, mi arra gondoltunk, hogy
1000-1500-as belépőért szerveznénk neves zenekarokkal koncerteket.
Utána meg szokásos 300-500-as belépővel átalakulhat sima bulivá az
este.)

Van-e szerintetek igény ELTE-s utazásokra? (Mi arra gondoltunk, hogy a
tavaszi szünetben szerveznénk egy 3 éjszakás krakkói vagy prágai utat,
de más célpontötleteket is szívesen veszünk.)

Milyen tanfolyamokra van igény? (Mi szakmai szoftverek kezeléséről
szóló tanfolyamokra gondoltunk, ha tudtok olyat, aki ebben jó vagy van
ötletetek konkrét tanfolyamra, akkor írjatok Boginak a
titkar at alapitvany.elte.hu címre vagy keressetek minket bármilyen más
módon.)

Végezetül tájékoztatlak titeket, hogy az Alapítvány leadta a Nemzeti
Együttműködési Alaphoz (ez az állami civileket támogató alapkezelő) a
működés támogatására és a szakmai programra a pályázatot (utóbbinál
idén is a mentorrendszer támogatására adtuk be, reméljük idén nyerünk
is rá támogatást, nem kell teljesen saját erőből megoldani).

Üdvözlettel:
Dukán András Ferenc :)
kuratóriumi elnök
ELTE TTK Hallgatói Alapítvány