[TTK HÖK -Képviselők]10 éves a mentorrendszer, 25 éves az Alapítvány

Berekméri Evelin fizikaszk at ttkhok.elte.hu
2016. Jan. 25., H, 14:06:21 CET

Sziasztok!

Én a koncertsorozatot is jó ötletnek tartom, szerintem érdekelné a hallgatókat.

Az utazásokat akár hétvégére is lehet szervezni és a "közeli" fővárosok (Bécs, Prága,  Pozsony...) vagy nagyobb városok elsőre jó célpontok lehetnének.

Szakos megfontolásból el tudnám képzeni, hogy Latex és Matlab/Octave tanfolyamra lenne igény (de arra talán érdemes figyelni, hogy az említett programozói nyelveket fel lehet venni kötvál/szabvál kreditért a TTK-n is).

Üdv,
Evelin

Berekméri Evelin
Fizika szakterületi koordinátor