[TTK HÖK -Képviselők]Lemondás

Török Mátyás kommeh at ttkhok.elte.hu
2016. Már. 1., K, 20:07:36 CET

Sziasztok!

Megragadnám az alkalmat, hogy ezúton is köszönetet mondjak Ákos összes elvégzett munkájáért.

Nem szabad elfelejtenünk, hogy bár főszerkesztőként kevés "köze" volt a Mentorrendszerhez, mégis ő volt az az ember (Gellért mellett), akire a legtöbbet számíthattam mentorkoordinátorként. Akármilyen kérésem volt, a lehetőségekhez képest segített, nélküle az általam szervezett programok nem valósulhattak volna meg úgy, ahogy végül megvalósultak.

Kommunikációs elnökhelyettesként a közös munka még inkább felértékelődött, gördülékenyen tudtunk együtt dolgozni, a végtelen munkabírását nem egyszer láthattam és ha épp az egyéb teendőim miatt a HÖK-ös oldalak beosztása el is úszott, megértő volt.

Mindezen tulajdonságai - ha szabad így fogalmaznom - a kedvenc tisztségviselő társammá tették, és nagyon fog közülünk hiányozni. Mégis úgy érzem, hogy azt az űrt, amit maga után hagy, mindenképpen be kell töltenünk, és óva intem a képviselőket, hogy utódjelöltjét a szükségesnél jobban hasonlítgassák majd Ákoshoz.

Üdv,
Matyi