[TTK HÖK -Képviselők]Nyílt kérdések

Elnök - ELTE TTK Hallgatói Alapítvány elnok at alapitvany.elte.hu
2016. Már. 22., K, 17:28:33 CET

Sziasztok!

Csak egy tévedést javítanék, amúgy egyetértek Zsolttal. A kuratórium egy tagja nem támogatta a koncertet, egy pedig tartózkodott, a többiek nem foglaltak állást, ezért fordultam elvi állásfoglalásért a Választmányhoz, amivel szemben a kurátoroknak sem volt kifogásuk. A Választmányon is jeleztem, hogy rizikós a rendezvény, de ettől még én támogatom, mert egy fontos kezdeményezés, a Választmány 2 tartózkodás mellett (ha jól emlékszem) támogatta. A rendezvény alacsony látogatószámának általam vélt okairól a beszámolóban majd írok.

Üdvözlettel:
Dukán András Ferenc
ELTE TTK Hallgatói Alapítvány
1117 Budapest, Pázmány Péter stny. 1/C