[TTK HÖK -Képviselők][kuratorium] Alapítvány jövője

Titkár - ELTE TTK HA titkar at alapitvany.elte.hu
2016. Május. 6., P, 02:16:51 CEST

Kedves sziasztok!

A legkevésbé sem szeretnék ebbe a vitába beleszállni (öreg vagyok én már ehhez, nem lehet mindenki örökké 17 :) ), egyetlen dolgot viszont fontosnak tartok megjegyezni.

Zsolti, az utolsó mondatoddal mélységesen egyetértek, azonban kérdés, hogy mit kell látni emögött a mondat mögött. A HÖK-öt. Értsétek meg, hogy egyszerűen *nem tudok* többet tenni az ügy érdekében, ezt réges-régen el kellett volna intéznie az *alapítónak*, akinek megvan erre *minden* joga. Én aláírtam a papírt, tanuk is aláírták, lemondtam szóban, lemondtam levélben... Ugyanez igaz tanult kollégáimra, kurátortársaimra is, több, mint egy éve.

Egy picit a nézeteteken kell változtatnotok, tudnotok kell, hogy a világon senkit, de senkit nem érdekel, hogy mit mondanak vagy csinálnak az alapítvány tisztségviselői, kurátorai, az alapító okirat, és a tisztségviselők személye kérdésköreiben. Nektek kell ezeket megváltoztatni, és erre minden jogotok és lehetőségetek meg is van. Ha pedig valaki azt mondja, hogy ennyi volt, akkor a ti felelősségetek, hogy találjatok a helyére embert. A HÖK nem panaszkodhat arra egy pillanatra sem, hogy milyen emberekből áll az általa választott kuratórium, ez remélem így már mindenki számára világos.

Köszönöm, élmény volt ennyi év távlatából ismét találkozni ezzel a csodálatos felülettel, használjátok serényen, képviselőlista ftw! :)

Jó LEN-t mindenkinek!

Kuti

P.s.: Btw, nyilván semennyi időm és energiám nincs visszazökkenni az alapítványozásba, így erre ne is számítsátok, segítek, amiben tudok, ahogy ez mindig is volt, de ez most nem (vagy sem :) ) sokat takar.

P.s. 2: Azért a titkári címet visszavettem, muhahaha! (Bocs, Karcsi, tiéd, nekem nem kell!)