[TTK HÖK -Képviselők]Beszámoló, lemondás

Elnök - ELTE TTK Hallgatói Alapítvány elnok at alapitvany.elte.hu
2016. Május. 11., Sze, 08:04:32 CEST

Sziasztok!

A beszámolóm szeretném kiegészíteni a Küldöttgyűlésen szóban. Ezért kérem hívjatok fel, amikor oda jut a Küldöttgyűlés, ha még nem vagyok ott. (Nálunk ugye nem záró beszámoló van, csak egy "szokásos", meg amúgy is a végén szoktunk lenni, úgyhogy ez lehetőleg most is legyen így.) Tanulmányi elfoglaltságaim miatt (szorgalmi időszak utolsó hete lévén nem hagynám ki a gyakorlataim) egyébként várhatóan 7 körül tudok érkezni.

Az Alapító Okirat változtatásához szerintem én nem kellek, az a HÖK akaratát kell tükrözze és az előterjesztendő anyagot se láttam még, ha Zsolti kiküldi az előterjesztést, akkor szívesen véleményezem, ha valakinek van rá igénye.

A személyi kérdéseket illetően ahogy a beszámolóban írtam, írásos lemondó nyilatkozatot fogok eljuttatni a KGY-hoz, a KGY kezdete előtt. Ezért muszáj lesz választani egy új elnököt. Ahogy a beszámolóból is látszik, teljes a káosz az Alapítvány vezetésében, nem volt senki, aki titkárként jegyezte volna a beszámolót, ha más nem, ebből mindenkinek egyértelmű lehet. Mivel jött olyan ötlet, hogy inkább megint legyen egy külön alapítványos rendkívüli KGY (szerintem felesleges, főleg vizsgaidőszakban, de én megoldom, hogy ott legyek, ha arról van szó, hogy oda érkezne pályázat és minden egyéb szükséges dolog), ezért ha jövő hétre ez összehívásra kerül, legkésőbb csütörtökig, akkor el tudok tekinteni az e heti tisztújítástól. Többször küldtem már lemondást, amit a KGY-n is megerősített Zsolti is, minden képviselő tudomásul vett, elbúcsúztunk, megbeszéltük, hogy az utolsó beszámolóm volt... Ehhez képest megint ott vagyunk, hogy a bírósági hiánypótlás meghosszabbított határideje hamarosan lejár.

Sajnálom, ha valakit zavar, hogy most már pár naponta írok, a KGY felelőssége új elnököt választani. Volnának egyéb dolgaim is, többek között érettségiztetek, vizsgaidőszak van, záróvizsgázom. Továbbra is nagyon szívesen segítek minden alapítványos vagy HÖK-ös dologban, de nem akarok tovább vezetni egy olyan Alapítványt, ahol folyamatosan azt kapom, hogy ebben már ne döntsek, mert majd az utódom. Rendben, de én meg nem fogom megvárni, amíg az Alapítvány elássa magát, és az meg bebizonyosodott, hogy a fenyegetésem, miszerint ténylegesen visszaveszem az Alapítvány vezetését és egyszemélyi döntéseket fogok hozni, nem lesz "szívem" betartani ténylegesen, nem fogok a HÖK elnökkel meg a megválasztott titkárral szembemenni olyan dolgokban, amelyek ténylegesen hosszú távra kihathatnak. Ehhez túl sokat tettem a TTK HÖK-ért és sokkal többre tartom.

Karcsin és Zsoltin (illetve Kutin) kívül eddig senki nem reagált egy levelemre se, azért tisztázom, hogy ez nem csak az ő dolguk lenne, hanem minden képviselőé.

Üdvözlettel:
Dukán András Ferenc :)
kuratóriumi elnök
ELTE TTK Hallgatói Alapítvány