[TTK HÖK -Képviselők][kuratorium] Tisztújítás

Elnök - ELTE TTK Hallgatói Alapítvány elnok at alapitvany.elte.hu
2016. Május. 20., P, 14:53:20 CEST

Sziasztok!

Az Alapító jogértelmezése szerint fogunk eljárni. Ennek megfelelően a kuratóriumi ülés meghívást tekintsétek tárgytalannak. Az Alapítvány vezetője a tisztség elfogadásától Béni Kornél, az átadás-átvétel 1-2 napon belül megtörténik. Az új kurátorok felvételre kerültek a levelezőlistára, egyelőre még a régiek se kerültek törlésre. A listák adminisztrációját is át fogom adni Kornélnak, ő határozza meg a következőkben a tagjait.

Az átadás-átvételig ezen a címen elértek, utána a dukan at alapitvany.elte.hu címet fogom használni még egy ideig, amíg igény van rá, hogy el lehessen érni napi ügyekkel.

Kornéllal és Karcsival ma egyeztettünk, ennek fényében belevágunk a montenegrói utazásszervezésbe (a pünkösdi kirándulás csapatával), várok szeretettel minden önkéntest, aki segítene.

Még egyszer gratulálok az újonnan megválasztottaknak!

Üdvözlettel:
Dukán András Ferenc :)
ELTE TTK Hallgatói Alapítvány
1117 Budapest, Pázmány Péter stny. 1/C