[TTK HÖK -Képviselők]Nyári változások

Szabó Áron eb at ttkhok.elte.hu
2016. Sze. 1., Cs, 18:21:50 CEST

Tisztelt Küldöttek, Tisztelt Horváth Tamás!
Megpróbáltam megfelelő alapossággal utánajárni az ügynek. Az Alapszabály 15§(5) alapján (A tisztségviselő megbízatása megszűnik … c) az önkormányzati tagság megszűnésével.) Az önkormányzati tagság pedig a hallgatói jogviszony megszűnésével szűnik meg. Az ELTE SZMSZ II 50§ alapján „A hallgatói jogviszony megszűnhet … b) a tanulmányok befejeztével..”. A NFTV 59§(1) „d” bekezdése pedig azt állapítja meg, hogy ebben az esetben a jogviszony az első záróvizsga-időszak utolsó napján szűnik meg. Az 59§(2) a fent említett „d” bekezdést semmisé teszi, amennyiben sikeres záróvizsga után a hallgató felvételt nyer MSc(/MA) képzésre. Mivel Tamást BSc képzésre vették fel, így a jogviszonya megszűnt, már/még nem tölti be a tisztségét, ehhez újra pályáznia kell a soron következő Küldöttgyűlési ülésen.

Üdv: Áron