[TTK HÖK -Képviselők]Lemondás

Zsilák Borbála Anna tudbiz at ttkhok.elte.hu
2017. Dec. 17., V, 18:33:36 CET

Tisztelt Képviselők, Tisztségviselők, Címzettek!

Ezúton szeretném jelezni, hogy a mai napon azonnali hatállyal lemondok tudományos referensi tisztségemről, ennek oka, mint már legtöbben tudhatjátok, a januári Erasmus kiutazásom.
Sajnos a keddi ülésen nem lesz alkalmam részt venni az előrehozott vizsgáim miatt, de ezúton is nagyon szépen köszönöm a munkátokat, támogatásotokat és segítségeteket az elmúlt másfél év során, amit köztetek tölthettem. Nagyon jó élmény és tapasztalat volt számomra, igazán élveztem a közös munkát.

A beszámolóimban említett, általam méltónak ítélt utódjelölt, Tamás Bálint a februári kgy-re fogja benyújtani pályázatát, sajnos mivel már nem lehetek majd köztetek, itt szeretném leírni, hogy száz százalékosan támogatom, és felkészültnek tartom a feladatra, illetve amennyiben tudom, kintről is segíteni fogom a kezdeti nehézségekben.

Még egyszer nagyon szépen köszönök mindent, és kellemes ünnepeket, jó pihenést kívánok Nektek!

Üdvözlettel,

Zsilák Borbála
volt Tudományos biztos
ELTE TTK Hallgatói Önkormányzat