[TTK HÖK -Képviselők]Az Alapszabály margójára

Hoksza Zsolt - Elnök ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2017. Jan. 7., Szo, 23:10:42 CET

Kedves Képviselők!
Kedves Tisztségviselők!
 Sokat fontolgattam, hogy szánjak-e az ügyre még egy levelet, vagy hagyjam csak lenyugodni a kedélyeket, de talán előremutatóbb ez így. Nem hiszek abban a kényelmes és népszerű megközelítésben, miszerint, ha úgy teszünk, hogy nincs probléma, akkor egyáltalán nincs is.  Az elmúlt pár nap igencsak felszított itt néhány indulatot, amely egyfelől természetes, másfelől elszomorító. Nem is azért elszomorító, mert feszültség alakult ki, nem; húzódhatnak meg igen éles ellentétek, azonban az az egymás iránt tanúsított tisztelet, hogy a másik szemébe mondjuk ezt, nem szabadna, hogy megszűnjön. Nyilván tisztában vagyok azzal, hogy egyesekben milyen vélemények születtek, vártam is ezeket, de csak nem jöttek. Ahogy egy spanyol költő írja: a diktatúra páncélt ölt, mert célja a hódítás, a demokrácia meztelen, mert célja a meggyőzés. Én a magam részéről időt és fáradtságot nem sajnálva igyekeztem meggyőzni mindenkit arról, hogy miért is teljesen lényegtelenek a múlt dogmái a viharos jelen számára, de ugyanez az őszinte hozzáállás nem volt viszont tapasztalható. Aki félti azt, ami a TTK HÖK volt korábban, annak azt válaszolom, hogy a TTK HÖK legnagyobb erénye sosem az volt, hogy a tisztségviselői pozíciók ott virítanak feketén-fehéren egy, a hallgatók által sosem látott szabályzatban, hanem, hogy a képviselők igenis elmondták a véleményüket, hittek a vitában és az észérvekben. A helyetekben nem attól félnék, hogy így vagy úgy rendelkezik az Alapszabály, hanem attól, hogy ez a hozzáállás eltűnik.  És akkor most lehet visszatekinteni az elmúlt néhány napra és elgondolkozni azon, hogy mi az elfogadhatatlan és mi nem.
 További utóvizsgákban szegény, ámde sikerekben annál gazdag vizsgaidőszakot!
Üdvözlettel,Hoksza Zsolt
Elnök
ELTE TTK HÖK
E-mail: elnok at ttkhok.elte.hu