[TTK HÖK -Képviselők]?==?utf-8?q? [TTK?==?utf-8?q? HÖK -Képviselők]Meghívó Választmányra - 2017. 06.07.,?==?utf-8?q? szerda,?==?utf-8?q? 16:00, Déli?==?utf-8?q? Tömb?==?utf-8?q? 00-112.

Informatikus - ELTE TTK HÖK informatikus at ttkhok.elte.hu
2017. Jún. 5., H, 15:46:56 CEST

Hali!

Az úgy volt, hogy a múltkori eset után átírtam a kgy és vm meghívó automatikus email szabályát Luca nevére és telefonszámára. Csak lehetséges, hogy a vm-nél nem mentem rá a mentésre (#minőségiinformatikus) :D Most javítottam, elvileg mindkettőnél jó már az aláírás.

A telefonszám meg lehetséges, hogy azóta így szerepel, amióta megtörtént közöttetek a tisztségváltás Zsoltival :DDD Valószínűleg anno csak a név lett átírva a szabályban.

Áron