[TTK HÖK -Képviselők]Állásfoglalás?==?utf-8?q? pontosítása

Dohány-Juhos Nikolett eb at ttkhok.elte.hu
2017. Már. 11., Szo, 08:57:42 CET

Kedves Képviselők!

A március 7-én elfogadott Állásfoglalás ismételt feltöltésre került a honlapra, ugyanis tartalmazott egy elgépelést az Ellenőrző Bizottság email címében (konkrétan kimaradt egy betű). Tekintve, hogy többen (többször) átolvastuk az állásfoglalást mind elfogadása előtt, mind után, így nem gondoltam, hogy ilyen megeshet. Az érintettek és egyébiránt mindenki elnézését kérem, szerencsére tartós kára senkinek se származott belőle. A felelősség természetesen az enyém.

Továbbá szeretnék mindenkit tájékoztatni, hogy jelenleg 40 fős a Küldöttgyűlés.

Szép hétvégét mindenkinek!

Üdv:
Niki
--