[TTK HÖK -Képviselők]Napirendi pontok - Még egy KGy?

Kommunikációs referens kommunikacio at ttkhok.elte.hu
2017. Nov. 3., P, 14:36:49 CET

Kedves Mindenki!

A beszámolók nem tolhatók, az Alapszabály miatt.
A személyi kérdések nem tolható, ha akarunk teljes képviseletet a hallgatóknak a kari és egyetemi és egyéb testületekben.

Báár a beszámolókon kívül mindenről dönthet a Választmány és később a kgy felülírhatja ha nem tetszik neki... Nem túl szép, nem túl szerencsés, nem túl átlátható, nem túl legitim... de a szabályzat engedi.
Végtelen hosszú szünetet is el lehet elrendelni, éjfél után és folytatni másnap hatkor vagy akármi. De az előző négy 'nem túl' akkor is ott lesz. :(

Szvsz a Küldöttgyűlésnek büszkének kellene lennie hogy így ki van kérve mindenben a véleménye. Bár ezt mindenkinek magának kell eldöntenie.

Pacsi:
Kovács Fanni
Kommunikációs referens
ELTE TTK HÖK