[TTK HÖK -Képviselők]?==?utf-8?q? [TTK?==?utf-8?q? HÖK -Képviselők]?==?utf-8?q? [TTK?==?utf-8?q??==?utf-8?q? HÖK -Képviselők]Napirendi pontok - Még egy KGy?

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2017. Nov. 3., P, 23:48:59 CET

Kedves Tatu!Kedves Fanni!Kedves Áron!Kedves Mindenki! A történetet egy kicsit előrébb kezdeném, amikor összehívtam a küldöttgyűlési ülést a körülöttem lévőket megkérdeztem, hogy szedjem ketté vagy legyen egy hosszabb. Azt a választ kaptam, hogy inkább legyen hosszabb.. Persze nem végeztem hatalmas közvélemény kutatást a kérdésben, így természetesen tévedhetünk. A szétválasztásod nem oldható meg.Alapszabályunk azt mondja, hogy:
73.§
(1) A tisztségviselők az adott testület ügyrendje alapján kötelesek beszámolni munkájukról
a) minden rendes küldöttgyűlési ülésen;69. §(3) A Küldöttgyűlés csak olyan személy pályázatát tárgyalhatja, aki a tisztségviselői poszt betöltését tárgyaló ülés hivatalos meghívójában szereplő kezdeti időpont előtt 72 – alakuló küldöttgyűlési ülés esetén 96 – órával benyújtotta pályázatát az adott tisztségre és azt a képviselőknek elektronikusan eljuttatta. Különösen indokolt esetben a testület ettől a rendelkezéstől kétharmados többséggel eltekinthet.
(4) Amennyiben pályázat érkezik egy betöltetlen tisztségre, úgy azt a következő olyan küldöttgyűlési ülésen tárgyalni kell, amely eleget tesz a (3) bekezdésben foglaltaknak. Ebből következik, hogy a Beszámolókat és a Személyi kérdéseket nem tarthatjuk máskor.Felmerül, hogy az Alapszabály módosítást tegyük másik időpontra, amennyiben megtesszük, akkor a decemberi szenátus nem tudja tárgyalni és átcsúszik jövőre, szerintem mindenképp el kellene kerülnünk ezt. Arculat pályázat elbírására a Küldöttgyűlés a novemberi 14-ét határozta meg előző ülésen, ezt kommunikáltuk a hallgatók felé, nem változtatnék ezen.Gazdasági ügyek. Itt leginkább tájékoztató lesz, és a 2017. év első, második és harmadik negyedéves beszámolója lesz.A bírósági átvezetés miatt az Alapítvány ügyeit sem tolhatjuk el.Gólyatáborok. Nem kívánom levenni a napirendről, mert égető kérdés, és a döntés után neki is kell állni a munkának. Nem szeretném, hogy az történjen mit idén, és mint tudjuk az Egyetem malmai lassan őrlődnek.  Felhívnám mindenki figyelmét, hogy az arculat pályázaton, tisztségviselői pályázatokon és a beszámolókon kívül minden anyagot november 7-ig kértem, nem véletlenül, így mindenkinek lesz ideje felkészülni. Az anyagokkal kapcsolatosan a képviselő listán is lehet konstruktív vitát folytatni, így megkönnyítve a folyamatot. Mellékesen megjegyzem, hogy a kari tanácsok, szenátus és más részönkormányzat küldöttgyűlései az ilyen ügyeket pár óra alatt megtárgyalja. Fontos, hogy konstruktívan és lényegre törően álljunk hozzá. Tényleg elolvassuk az előre elküldött anyagokat, hogy megkönnyítsük egymás munkáját. Sajnálom, hogy ez így alakult. Ezeket meg kell tárgyalnunk, minél hamarabb.  Szép estét!Luc
--
Horváth Luca
Elnök
E-mail: elnok at ttkhok.elte.hu