[TTK HÖK -Képviselők]?==?utf-8?q? Közérdekű nyílt?==?utf-8?q? levél a 2018-as Gólyatáborok?==?utf-8?q? alakuló koncepciójáról

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2017. Nov. 16., Cs, 16:33:19 CET

Kedves Elnök Kisasszony!

Bevallom nem igazán értem leveledet.
Az ELTE TTK HÖK Küldöttgyűlése hozott egy határozatot, hogy mit szeretne, a tábor szerevezése elkezdődött, ahogyan Elnökségi ülésen is említettem, jövő héten már Pozsival egyeztetek.
Nem igazán értem, hogy miért a döntés után született ez a levél, amikor pontosan tudatában voltál annak, hogy 14-én lesz döntés. Téged és Esztert is meghívtalak, Eszter részt is vett az ülésen, de csak csendben ült. Miért nem fejtettétek ki álláspontotokat? Miért nem érveltetek?

Én a Küldöttgyűlés döntését képviselem. Szeretnélek kérni, amennyiben ilyen megfogalmazásokkal élsz:
"Ilyenformán a jelenlegi döntést javaslom átgondolásra, azt remélve, hogy tovább folytatjuk a közös érdekképviseletet.
Amennyiben azt gondoljátok, hogy lépéseket tennétek annak érdekében, hogy a jelenleg hatályban lévő döntés megváltozzon, számíthattok a BGGyK támogatására." akkor az összes döntéshozóval oszd meg álláspontodat.

Üdvözlettel,
--
Horváth Luca
Elnök